香香磨豆腐

香香磨豆腐遭高Ling「滅口」 - 香香磨豆腐


「宅男女神」岑麗香與苟芸慧的廣東話經常被拿來做笑柄,香香前晚綵排台慶節目時竟邊做動作,邊跟組員說:「我哋依家磨豆腐!」經高海寧解釋 後才知講錯說話!


香香磨豆腐遭高Ling「滅口」 - 香香磨豆腐



岑麗香(香香)、苟芸慧及無綫小花高海寧(高Ling)、何傲兒、王君馨及黃翠如等前晚為台慶綵排跳舞,分為春、夏、秋、冬四組擺出不同甫 士,身材好及有睇頭的女神如香香、苟芸慧、高Ling、何傲兒及許亦妮等被編為夏天一組,相信屆時會性感示人!


香香磨豆腐遭高Ling「滅口」 - 香香磨豆腐


不過合照時,香香突然做出跳舞動作兼爆出一句:「我哋依家磨豆腐!」嚇呆現場眾人,高Ling即時醒目掩着香香的嘴,然後咬耳仔解釋「磨豆 腐」的意思,香香知衰尷尬高呼:「Oh!我唔知呀!」


問 高Ling如何向香香解釋?她說:「我咪話Lesbian搞嘢囉!」而香香解釋因為舞蹈中有個動作好似磨豆漿,自言不知道「磨豆腐」的意思, 她笑說:「啱 啱學到啦!(好在唔係Live?)所以Live嗰晚我唔講嘢!」她笑言有諗過請女翻譯,提到請男翻譯可能不用花錢,她說:「唔好咁講!」


香香磨豆腐遭高Ling「滅口」 - 香香磨豆腐


龔嘉欣懶理捱鬧 - 香香磨豆腐

至於因工作遲到的苟芸慧被問到知否「磨豆腐」的意思,她說:「唔知!冇聽過呢個!」當她知道之前香香的一番「豪語」後,即說:「我諗佢都唔 知係乜,我哋都好單純,加拿大唔會咁形容,一講磨豆腐咪就諗係真係磨豆腐囉!」


香香磨豆腐遭高Ling「滅口」 - 香香磨豆腐


另 外,龔嘉欣早前與鄧健泓分手時被指搭上許家傑,更被對方女友在微博大鬧是狐狸精。對此,她坦言許家傑都有解釋,不過所指的女友只是對方的朋 友,傳出緋聞 後,她主動跟許家傑女友通電話解釋:「唔想影響人哋,佢同女朋友都好Sweet、好穩定,唔緊要啦!當係《拳王》入面角色(狐狸精),冇乜所 謂!(許家傑 係咪鍾意你?)唔係!佢成日話香香、苟姑娘靚。」她指近日沒有跟鄧健泓聯絡,問她是否Ready接受其他人追求?她說:「未!仲係好唔開 心!」


香香磨豆腐

arrow
arrow
    全站熱搜

    bosimeiya 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()